Iz zakulisja

Petrol in EuroVolley 2019: Brez dobre uporabniške izkušnje ni zmagovalnega servisa

Več člankov  Nazaj na Zmagovalni servis

Letošnjega Evropskega prvenstva v odbojki se bomo še dolgo spominjali, kot enega najuspešnejših športnih dogodkov v Sloveniji. Poleg vrhunskega rezultata naših odbojkarjev in nepozabnega vzdušja v Stožicah, pa bo v ušesih še dolgo odzvanjal tudi "zmagovalni servis". Preberite, kako smo kot glavni nacionalni sponzor EuroVolley 2019 poskrbeli, da je bil vaš obisk Stožic kar najboljši.  

V Petrolu smo kot glavni sponzor prvenstva v ospredje želeli postaviti prav vas, gledalce športnih prireditev, ki si poleg ogleda tekme želite predvsem dobre uporabniške izkušnje pred, med in po tekmi. Ker vemo, da se vse – tako na igrišču kot na naših prodajnih mestih – začne z dobrim servisom, smo koncept "Zmagovalnega servisa", usmerjenega v uporabnika, postavili v samo središče vseh naših aktivnosti. 

Celotni projekt EuroVolley smo v odbojkarskem žargonu razdelili na 3 dobljene nize:

  • uporabniško izkušnjo pred začetkom prvenstva,
  • ob nakupu vstopnic in
  • pri udeležbi na dogodku.

Prvi niz: pred prvenstvom

Za vas smo najprej pripravili novo spletno stran – da, tole po kateri brskate sedaj – na kateri smo za vse odbojkarske navdušence zbrali vrsto informacij o prihajajočem prvenstvu in odbojki na splošno. Med njimi ste lahko našli prispevke o tem, kakšna so pravila odbojke, predstavitev reprezentantov, zanimivosti iz sveta odbojke, dogajanje pred prvenstvom, dogajanje v navijaški coni, pa tudi napotke kako najlažje do Stožic v času tekem in kje parkirati.   

Drugi niz: nakup vstopnic

Fokus komunikacije v 2. nizu, ko ste se ljubitelji odbojke odločali za obisk tekem, je bil usmerjen v oglaševanje in vsebinski marketing na družbenih omrežjih. Vse od julija pa do konca prvenstva smo vas tako v Stožice vabili na Facebooku in Instagramu, pa tudi preko plakatov, televizijskega oglaševanja, radijskih oglasov ter oglasov na ljubljanskih mestnih avtobusih.

V barve EuroVolley smo ovili tudi vsa naša prodajna mesta, Fresh sendvičem pa dodali priporočila in obraze naših reprezentantov ter vas prosili, da v nagradni igri izberete Zmagovalni sendvič prvenstva.   

Tretji niz: Stožice

Prišel je tretji, odločilni niz v Areni Stožice.

V Petrolu smo za obiskovalce tekem poskrbeli pred dvorano in v njej. Pred tekmo smo navijače spodbujali v navijaški coni, kjer so potekali koncerti, ter jih opremili z navijaškimi rekviziti in poslikavo obraza, med tekmo pa smo za obiskovalce poskrbeli s ponudbo hrane in pijače iz naše Fresh ponudbe.  

Pri ponudbi hrane in pijače smo se želeli osredotočiti na realnost navijanja na tekmi. Odbojka je dinamična igra; da gledalci ne bi zamudili ključnih trenutkov tekme, smo tako vzpostavili storitev Servis do sedeža, kjer so obiskovalci Stožic lahko kar prek spleta naročili prigrizek ali osvežitev, prijazni Fresh prodajalci pa so jim naročeno dostavili kar do njihovega sedeža v dvorani. Da bi zagotovili dobro uporabniško izkušnjo, smo rešitev večkrat testirali, glede na odzive in priporočila uporabnikov pa tudi sproti izboljševali.

Končni rezultat: uspeh!

Naši odbojkarji so 31. evropsko prvenstvo v odbojki za moške okronali s srebrno medaljo, v Stožicah in na televizijskih zaslonih pa vsem gledalcem ponudili nepozabno doživetje, vredno zlata. Veseli nas, da smo lahko prispevali svoj delček – se že veselimo naslednjega dogodka!